Көмеш кыңгырау

Саба районы Олы Арташ төп мәктәбенең “Өмет” драма түгәрәге укучылары иҗаты

Ямьле язлар бүләк итте Талантлы шагыйрьне безгә. Аның "Исемдә калганнар"ы Бигрәк якын күңелгә. Күпме михнәт - газаплар Күргән ул балачакта. Кешедән качып кына Елаган ул кайчакта. Аның иҗаты бүген Танылган бар дөньяга. Матур әкиятләре өчен Рәхмәт укыйбыз Тукайга. Закирова Зилә Син ул Тукай. Матур әкиятләр язучы Син ул Тукай абый....

Ямьле язлар бүләк итте

Талантлы шагыйрьне безгә.

Аның "Исемдә калганнар"ы

Бигрәк якын күңелгә.

Күпме михнәт - газаплар

Күргән ул балачакта.

Кешедән качып кына

Елаган ул кайчакта.

Аның иҗаты бүген

Танылган бар дөньяга.

Матур әкиятләре өчен

Рәхмәт укыйбыз Тукайга.

Закирова Зилә

Син ул Тукай.

Матур әкиятләр язучы

Син ул Тукай абый.

Шигырьләреңне балалар

Күңелдән ятлый.

"Су анасы" , "Шүрәле"ң

Алдашмаска өйрәтә.

Халкым сөекле улын

Онытмас беркайчан да.

Әхмәтов Искәндәр

Яз һәм Тукай

Ямьле апрель аенда

Туган Тукай абый.

Аның туган көнен

Һәммәбез олылый.

Яратабыз шигырьләрен

Җырлыйбыз җырларын.

Театр сәхнәсендә

Уйныйбыз әкиятләрен.

Мөхәммәтҗанов Әсхәт

Нравится
Поделиться:
Реклама
Комментарии (0)
  • 7 март 2018 - 12:41
    Ландыш Нигъмәтҗанова һәм Фәрит Таишевның кызы Ләйләдән әкәмәт тәмле бәлеш рецепты! Көлеп үлмәле видео!!!
  • 6 март 2018 - 15:58
    Гөлназ Сираева племяннигы белән җырлый! Күрми калмагыз!!!
  • Ниләр генә юк монда
  • ишетелә бер азан
  • мин әнинең кояшы
  • Яңа 18 сан
  • 22 май 2018 - 14:54
    Мәктәп белән кайда ничек саубуллашалар?
    Чыгарылыш сыйныфы укучылары өчен иң дулкынландыргыч мизгелләр якынлашты. Укытучылар, сыйныфташлар белән саубуллашып, тормышның яңа баскычына күтәрелер чак. Мәктәпләрдә чыгарылыш кичәләре гөрләп узар. Ә бездә алар бик күңелле һәм дулкынландыргыч булалар. Кызык, ә башка илләрдә чыгарылыш кичәләре ничек уза икән? Без сезне кызыклы сәяхәткә чакырабыз.
    742
    0
    1
  • 22 май 2018 - 14:54
    Мәктәп белән кайда ничек саубуллашалар? Чыгарылыш сыйныфы укучылары өчен иң дулкынландыргыч мизгелләр якынлашты. Укытучылар, сыйныфташлар белән саубуллашып, тормышның яңа баскычына күтәрелер чак. Мәктәпләрдә чыгарылыш кичәләре гөрләп узар. Ә бездә алар бик күңелле һәм дулкынландыргыч булалар. Кызык, ә башка илләрдә чыгарылыш кичәләре ничек уза икән? Без сезне кызыклы сәяхәткә чакырабыз.
    742
    0
    1
  • 21 май 2018 - 09:57
    Менә ичмасам балык! Сезнең ярты метрлы балык күргәнегез бармы? Ә без күреп кенә калмадык, аны елгадан үз кулыбыз белән тоттык та. Әй, кул белән түгел инде, кармак белән лә!
    64
    0
    0
  • 21 май 2018 - 10:19
    Уйныйбызмы? Әйдәгез "Дәвам ит" уенын уйныйбыз... Әлеге кызыклы фотоларга карата язылган җөмләләрне шигъри юллар белән дәвам итәргә кирәк. Үзегезнең вариантны да тәкъдим итә аласыз... Иң кызыклылары газетабызда урын алыр :)
    60
    0
    0
  • 21 май 2018 - 10:52
    Марста тереклек бармы? Марс — Кояш системасында Кояштан дүртенче булып урнашкан планета.
    55
    0
    0
  • 22 май 2018 - 14:06
    Аргентина әтәчләрен дә күрдек  Кызыклы экскурсия. Кәлтә, елан, тараканнар, балыклар....
    52
    0
    0
  • 22 май 2018 - 11:07
    50
    0
    0
  • 22 май 2018 - 15:08
    Балаларыгыз өчен иң күнелле 18 көн! Махсус сменаның катнашучысы бул!
    48
    0
    1
  • 22 май 2018 - 15:30
    Бәйрәмнән фотомизгелләр Гаилә ул - җылы учак. Учак янына гаилә әгъзалары җыела. Гаилә нык булса гына, аннан килгән җылылык шулкадәр көчле була . Гаилә - тормыш көзгесе, тормыш нигезе
    48
    0
    0
Ночной режим