Көмеш кыңгырау

КЕЧКЕНӘ ДӘ - ТӨШ КЕНӘ

Таныш булыгыз: Яр Чаллының якты йолдызчыгы Хәлиуллина Алия. Кызчыкка әле нибары 6 гына яшь, ул быел мәктәпкә җыена. Кечкенә дә - төш кенә, диләр Алия кебекләр турында. Җитешмәгән җире, кулыннан килмәгән эше юк аның: җырлый да, бии дә. Ә шигырь сөйләвен күрсәгез! Нәфис сүз осталары, музыка, бию буенча бәйгеләрдә респубикакүләм...

Таныш булыгыз: Яр Чаллының якты йолдызчыгы Хәлиуллина Алия. Кызчыкка әле нибары 6 гына яшь, ул быел мәктәпкә җыена. Кечкенә дә - төш кенә, диләр Алия кебекләр турында. Җитешмәгән җире, кулыннан килмәгән эше юк аның: җырлый да, бии дә. Ә шигырь сөйләвен күрсәгез! Нәфис сүз осталары, музыка, бию буенча бәйгеләрдә респубикакүләм алдынгы урыннар яулый Алиябез. Мактау грамоталары, дипломнар, кубоклары бик күп аның. Нәфис сүз осталыгы серләренә төшендергән өчен остазы Шакирова Рузилә Мифтахетдин кызына рәхмәтле. Алия - сеңлесе Эльвина өчен үрнәк апа. Әтисе Ринат һәм әнисе Лилиягә, әби-бабайларына куаныч, горурлык ул. Алиягә без дә уңышлар телибез! Күз тимәсен, берүк, үзенә!

Нравится
Поделиться:
Реклама
Комментарии (0)
  • 7 март 2018 - 12:41
    Ландыш Нигъмәтҗанова һәм Фәрит Таишевның кызы Ләйләдән әкәмәт тәмле бәлеш рецепты! Көлеп үлмәле видео!!!
  • 6 март 2018 - 15:58
    Гөлназ Сираева племяннигы белән җырлый! Күрми калмагыз!!!
  • Ниләр генә юк монда
  • ишетелә бер азан
  • мин әнинең кояшы
  • Яңа 18 сан
  • 22 май 2018 - 14:54
    Мәктәп белән кайда ничек саубуллашалар?
    Чыгарылыш сыйныфы укучылары өчен иң дулкынландыргыч мизгелләр якынлашты. Укытучылар, сыйныфташлар белән саубуллашып, тормышның яңа баскычына күтәрелер чак. Мәктәпләрдә чыгарылыш кичәләре гөрләп узар. Ә бездә алар бик күңелле һәм дулкынландыргыч булалар. Кызык, ә башка илләрдә чыгарылыш кичәләре ничек уза икән? Без сезне кызыклы сәяхәткә чакырабыз.
    224
    0
    1
  • 22 май 2018 - 14:54
    Мәктәп белән кайда ничек саубуллашалар? Чыгарылыш сыйныфы укучылары өчен иң дулкынландыргыч мизгелләр якынлашты. Укытучылар, сыйныфташлар белән саубуллашып, тормышның яңа баскычына күтәрелер чак. Мәктәпләрдә чыгарылыш кичәләре гөрләп узар. Ә бездә алар бик күңелле һәм дулкынландыргыч булалар. Кызык, ә башка илләрдә чыгарылыш кичәләре ничек уза икән? Без сезне кызыклы сәяхәткә чакырабыз.
    224
    0
    1
  • 21 май 2018 - 09:57
    Менә ичмасам балык! Сезнең ярты метрлы балык күргәнегез бармы? Ә без күреп кенә калмадык, аны елгадан үз кулыбыз белән тоттык та. Әй, кул белән түгел инде, кармак белән лә!
    62
    0
    0
  • 21 май 2018 - 10:19
    Уйныйбызмы? Әйдәгез "Дәвам ит" уенын уйныйбыз... Әлеге кызыклы фотоларга карата язылган җөмләләрне шигъри юллар белән дәвам итәргә кирәк. Үзегезнең вариантны да тәкъдим итә аласыз... Иң кызыклылары газетабызда урын алыр :)
    58
    0
    0
  • 21 май 2018 - 10:52
    Марста тереклек бармы? Марс — Кояш системасында Кояштан дүртенче булып урнашкан планета.
    53
    0
    0
  • 22 май 2018 - 11:07
    49
    0
    0
  • 22 май 2018 - 14:06
    Аргентина әтәчләрен дә күрдек  Кызыклы экскурсия. Кәлтә, елан, тараканнар, балыклар....
    49
    0
    0
  • 22 май 2018 - 15:08
    Балаларыгыз өчен иң күнелле 18 көн! Махсус сменаның катнашучысы бул!
    47
    0
    1
  • 22 май 2018 - 15:30
    Бәйрәмнән фотомизгелләр Гаилә ул - җылы учак. Учак янына гаилә әгъзалары җыела. Гаилә нык булса гына, аннан килгән җылылык шулкадәр көчле була . Гаилә - тормыш көзгесе, тормыш нигезе
    45
    0
    0
Ночной режим