Көмеш кыңгырау

ИҢ КЫЗЫГЫ СЕЗНЕҢ ӨЧЕН!

  • 15 март 2019 - 14:06
    Яз килгәнгә шат Фаяз!
    Урам­да яз. Бу әле ал­дак­чы яз.
    77
    0
    1
  • 12 март 2019 - 12:58
    "КӨМЕШ КЫҢГЫРАУ" газетасына ничек язылырга була?
    Газетабызга язылу өчен почта бүлекчәсендәге каталогтан П2370 индексын табарга һәм почта хезмәткәренә мөгәҗәгать итәргә кирәк.
    112
    0
    1
  • 11 март 2019 - 12:13
    Төп юнә­леш – уңай­лы ки­ем­нәр
    Кыз­лар, сез­нең өчен!
    133
    0
    1
  • 11 март 2019 - 12:06
    Яшүс­мер­ләр кос­ме­ти­ка­сы: ча­ма­ны оныт­мый­быз!
    Әти-әни­лә­ре­без: «Сез әле яшь, бо­лай да ма­тур» дип ту­кып тор­са да, аз-маз кос­ме­ти­ка кул­лан­ма­ган кыз­лар си­рәк­тер. Шу­лай да, ча­ма­ны оныт­мыйк!
    122
    0
    1
  • 11 март 2019 - 11:00
    Яңа 9нчы саныбыз дөнья күрде
    Фотода Чаллы шәһәренең 107нче балалар бакчасына йөрүче Диләрә Минһаҗева әнисе Рәмилә ханым белән. Уңган кыз ул Диләрә. Матур итеп шигырь сөйли, фигуралы шууга йөри, гимнастика белән дә шөгыльләнә.
    142
    0
    3
  • 5 март 2019 - 09:22
    8 март белән котлау бәйгесе
    "Кунак ашы кара-каршы" ди татар халкы. Ватанны саклаучылар көне уңаеннан бәйге үткәргән идек бит. Чиратта 8 март Халыкара хатын-кызлар көне. Якынлашып килүче бәйрәм уңаеннан яңа бәйге игълан итәбез.
    445
    7
    4
  • 4 март 2019 - 15:11
    «Репост яса һәм автографлы китап от!». Март
    Дуслар! «Бүләк зур булмас, укыган кеше хур булмас» дигән безнең зирәк бабаларыбыз.
    425
    0
    15
  • 27 февраль 2019 - 14:02
    БҮГЕН ӘНИЕМНЕҢ КӨНЕ, ӘНИЕМНЕҢ БӘЙРӘМЕ 
    (8-Март иртәсенә сценарий) 
    332
    0
    2
  • 18 февраль 2019 - 11:57
    Йорт ия­лә­ре ту­рын­да без ни­ләр бе­лә­без?
    Йорт ия­се һәр­бер өй­дә ди­яр­лек бу­ла. Биг­рәк тә бер­ни­чә бу­ын яшә­гән бо­рын­гы ни­гез­ләр­дә. Ул го­мер-го­мер­гә өй сак­чы­сы дип исәп­лән­гән, йорт-җир­не, ка­рал­ты-ку­ра­ны ян­гын­нан, та­выш­лар­дан, уг­ры­лар­дан сак­ла­ган.
    264
    0
    1
  • 13 февраль 2019 - 10:38
    БӘЙРӘМ БЕЛӘН СЕЗНЕ, ӘНИЛӘР!
    Зурлар төркеменә йөрүче бакча балалары белән әниләр бәйрәме үткәрү өчен сценарий
    279
    1
    2
  • 12 февраль 2019 - 13:29
    Калкан сыман ышанычлы Ватанны саклаучылар (23 февральгә сценарий)
    Кич. Гөлия белән әнисе бакчадан кайтып керәләр, чишенеп бүлмәгә узалар.  Бераздан әтисе эштән кайта. Гөлия йөгереп барып, аны каршы ала. 
    260
    1
    2
  • 14 декабрь 2018 - 10:15
    Китапны ничек сайларга?
    Артык  калын китап алып, баланың  күңелен төшермәгез. Зуррак балаларга  3-5 әсәрдән  генә торган китап алу хәерле. Китапны бала  үзе  күтәреп укый алсын. Калын  китапны уку уңайсыз.
    559
    0
    1
  • 27 ноябрь 2018 - 15:08
    «Яңа ел» бәйрәмен үткәрү буенча сценарий
    Муллык хөкем сөрсен илдә, Тынычлык һәм иминлек! Яшик Яңа елда да без Кылып бары игелек!
    2739
    0
    3
  • 22 октябрь 2018 - 11:28
    Мәктәп дөньясыннан кызыклы фактлар
    Дөньяның гаҗәеп мәктәпләренең берсе — Камбоджадагы суда йөзеп йөри торган белем учагы. Әлеге ил өчен бу күренеш бер дә шаккатыргыч түгел, чөнки монда кибетләр дә, йортлар да, башка биналар да су өстендә йөзеп йөри. Әлеге мәктәп Тонлесап күле өстендәге Кампонг Луонг авылында урнашкан. Мәктәптә барлыгы 60 бала укый, аларның 40ы — балык тотканда һәлак булган ата-аналарның ятим балалары. Мәктәпнең нибары бер генә кабинетында укыйлар да, дәрестән тыш вакытны да уздыралар. Дәреслекләрне ярдан махсус тазларга салып, йөздертеп җибәрәләр. Әлеге мәктәп туристларда зур кызыксыну уяткан. Аларның ярдәме белән укучыларга барлык кирәк-ярак алына
    1518
    0
    1
  • 17 сентябрь 2018 - 08:55
    Газетаның яңа саны
    Газетабызның яңа 36 нчы саны дөнья күрде.
    989
    0
    1