Көмеш кыңгырау

иң укыла торганы

  • 4 май 2021 - 11:57
    «Көмеш каләм»леләр без!
    Әгерҗе районында бик күп еллардан бирле яшь каләм осталары арасында үтүче «Көмеш каләм» фестивале турында Лиана Габбасова язмасы.
    117
    0
    4
  • 4 май 2021 - 13:34
    Без мәктәптән ике шагыйрь!
    Әгерҗе районында 18нче мәртәбә оештырылучы «Көмеш каләм» фестивале турында инде хәбәр иткән идек. Үзебез өчен әллә никадәр талантлар ачып, иҗади күңелле егетләр-кызлар табып кайттык без аннан.
    105
    0
    2
  • 5 май 2021 - 10:13
    Кешеләр, суны саклагыз!
    Чаллы шәһәренең 114нче «Чаллы бизәкләре» балалар бакчасында Халыкара су ресурсларын саклау көненә багышланган акция үтте.
    96
    0
    0
  • 4 май 2021 - 10:51
    Зәрә боткасы дөньяда иң тәмле боткаларның берсе!
    Бәйрәм кайтавазы дисәк тә була инде бу фотоларны. Кукмара районы Ташлы-Елга авылыннан җибәрделәр аларны безгә.
    91
    0
    1
  • 4 май 2021 - 08:38
    Метрәй мәдәният йортында «Шигырьле яз» конкурсының финалы узды
    Метрәй авылы мәдәният йортында «Шигырьле яз» нәтиҗәләре Гала-концерт итеп оештырылды. Анда Мөслим, Азнакай, Сарман, Актаныш районнарыннан, Чаллы шәһәреннән килгән кунаклар шигырьләр сөйләделәр, җырлар башкардылар.
    87
    0
    2
  • 5 май 2021 - 08:00
    Файдалы гөлләр
    Бүлмә гөлләренең кайберләре психик эшчәнлекне активлаштырып җибәрә, ә кайберләре, киресенчә, безгә тынычландыру чарасы буларак тәэсир итә.
    74
    0
    2
  • 6 май 2021 - 13:23
    КҮҢЕЛЛЕ ӘЛИФБА #22/ "Р" хәрефе
    Татар әлифбасын балалар белән бергә өйрәнәбез.
    71
    0
    0
  • 5 май 2021 - 09:00
    Шоколадлы торт
    Яңа Чишмә районы Чаллы Башы авылыннан Фирүзә Ибраһимова тәмле торт пешергән, рецептын безгә дә җибәрде.
    69
    0
    1
  • 5 май 2021 - 10:00
    Булмасын иде сугышлар!
    Зәй-Каратай мәктәбенең 6нчы сыйныф укучысы Әхмәтов Илдан язган шигырь.
    67
    0
    1
  • 6 май 2021 - 09:05
    «Ураза тотуның нәрсәсе бар инде аның...»
    Изге Рамазан аенда Ураза тоту һәр мөселман кешесенең изге бурычыдыр. Чөнки биш Ислам шартының берсе - Рамазан аенда ураза тоту.
    64
    0
    4
  • 4 май 2021 - 09:06
    Саескан белән карлыгач нигә дус түгел?
    Азнакай шәһәренең 3нче “Айсылу” балалар бакчасы тәрбиячесе Галиева Гүзәлия Галимҗан кызы балалар өчен чираттагы матур әкиятен язган.
    63
    0
    2
  • 4 май 2021 - 10:10
    Сөенә беләсеңме?
    «Яшәлгән һәрбер көнеңә, Үстергән һәрбер гөлеңә Сөенә беләсеңме?» Фәнис Яруллин шигыре.
    62
    0
    2
  • 6 май 2021 - 13:50
    Сәйдә Мөхәммәтҗанова белән Илнар Шәрәфетдиновтан яңа җыр - "Нурлы Тукай карашы"
    Сәйдә Мөхәммәтҗанова белән Илнар Шәрәфетдинов өр-яңа җыр яздырган. "Нурлы Тукай карашы" дип атала ул.
    61
    0
    2
  • 6 май 2021 - 10:43
    Бүтән сугышлар булмасын!
    Чаллы шәһәренең Орловка бистәсендәге Батырлар истәлегенә куелган һәйкәл янында Бөек Җиңүнең 76 еллыгына багышланган митинг булды.
    51
    0
    1
  • 6 май 2021 - 14:02
    Тозлы кәнфит
    Азнакай шәһәре 3нче “Айсылу” балалар бакчасы тәрбиячесе Галиева Гүзәлия язган хикәя.
    41
    0
    1