Көмеш кыңгырау

ИҢ КЫЗЫГЫ СЕЗНЕҢ ӨЧЕН!

  • 20 сентябрь 2019 - 11:31
    Интернет – файдалымы, зыянлымы
    Интернет кеше тормышына бик тыгыз кереп урнашты.
  • 16 сентябрь 2019 - 09:27
    Ничек балалы өйне гел тәртиптә тотарга?!
    Җавап бер генә - бер ничек тә!
  • 12 сентябрь 2019 - 10:29
    Рәсемне ясап бетер
    Максат: балаларның иҗади мөмкинлекләрен ачыклау һәм баету; күзәтүчәнлекне, уйлап та­буга омтылышны, аң-фикерне үстерү.
  • 10 сентябрь 2019 - 09:00
    Лечо «Анкл Бенс»
    Дәү әни әйтмешли, аягың тыпырдамаса, авызың шапылдамый. 
  • 7 сентябрь 2019 - 10:10
    Кышка әзерлек: 4 тәмле рецепт
    Җәй көне кышка әзерлексез булмый. Бик тәмле итеп кыяр маринадлау, кетчуп, алма пирогы эчлеге һәм компот ясау ысуллары белән танышыгыз.
  • 3 сентябрь 2019 - 15:45
    Әбиләр чуагы быел сентябрь уртасында киләчәк
    Әбиләр чуагы Татарстанга соңрак – салкыннардан һәм яңгырлардан соң, сентябрь уртасында киләчәк.
  • 2 сентябрь 2019 - 10:47
    «Young tartar»,«татарча атлау», Tatara һәм башкалар...
    Инг­лиз те­лен­дә ки­ре һәм үз­сүз­ле ма­лай­ны «young tartar» («та­тар ма­ла­е») дип атый­лар, ә ин­де үзен­нән көч­ле­рәк дош­ман бе­лән оч­раш­кан­да инг­лиз­ләр – «to catch a Tartar» («та­тар­га оч­ра­дым») ди­ләр.
  • 13 август 2019 - 10:32
    Бәхетле булу серләре
    Кешенең бәхетле булуы, гадәттә, йөзенә чыккан була. Гел елмаеп, балкып торган танышларың бармы? Бәхетлеләр инде алар.
  • 13 август 2019 - 10:18
    Чисталык - беренче чиратта
    Матур булу серләре гап-гади ги­гиена таләпләрен үтәүдән башлана.
  • 7 август 2019 - 15:04
    Зифа буйлы булу өчен күнегүләр
    Юлдан бер кыз бара. Хәрәкәтләре җиңел, йөреше карап туймаслык. Үзе зифа, сылу. Бөтен кеше аңа карап соклана. Синең дә сокланулы карашларны күреп, тоеп торасың киләдер.
  • 5 август 2019 - 10:21
    Матур буласың килсә...
    Матур булу нәрсә икән ул?
  • 29 июль 2019 - 10:28
    Күбәләк кебек!
    Хәзер менә нәкъ кунакка йөрер вакыт.
  • 17 июль 2019 - 12:05
    Ял иткәндә җәйге инфекцияләрдән саклану чаралары
    Пычрак куллар, сыйфатсыз су, ризык, башка көнкүреш предметлары – болар барысы да йогышлы авырулар чыганагы. Бигрәк тә җәен эссе һавада кайберләре аеруча котыра. Чит илләргә барганда моны истә тоту кирәк.
  • 10 июль 2019 - 09:34
    Дөрес туклану турындагы уйдырмалар
    Соклар файдалымы? Баллы ашамасаң баш авыртамы? Кешегә су һәм ит күпме кирәк? Бу һәм башка сорауларга җавап.
  • 5 июль 2019 - 10:38
    Сак булыгыз! Елан чакмасын!
    Җәйнең иң рәхәт һәм җиләкле чоры килеп җитте. Тик җиләк җыю сезоны артыннан елан чагу сезоны да ияреп йөри. Безнең территориядә нинди еланнар бар? Алар куркынычмы? Елан чагудан ничек сакланырга? Чаккан очракта нәрсә эшләргә һәм нәрсә эшләмәскә? Мондый очраклар инде күпме булган? Гомумән, еланнар турында нәрсәне һичшиксез белергә кирәк? “Татар-информ” хәбәрчесе шушы өлкә белгечләре белән әлеге сорауларга җавап эзләгән.