Көмеш кыңгырау

4 март 2019 яңалыклары

  • 4 март 2019 - 19:07
    Компь­ю­тер­сыз за­ман­нар­да...
    Мәк­тәп­тән кайт­кач, әти­ем бе­лән утын өяр­гә чы­гып кит­тек. Кы­зып кы­на эш­ләп ят­кан­да,  ка­дер­ле әни­ем яңа гы­на пеш­кән кай­нар өч­поч­мак­ла­рын алып чык­ты. Саф һа­ва­да аша­вы биг­рәк тәм­ле икән бит! Сый­ла­нып ял ит­кән ара­да, әти­ем шун­дый кы­зык ит­те­реп үзе­нең ба­ла­ча­гын сөй­ләп кит­те:
    1318
    0
    2
  • 4 март 2019 - 15:11
    «Репост яса һәм автографлы китап от!». Март
    Дуслар! «Бүләк зур булмас, укыган кеше хур булмас» дигән безнең зирәк бабаларыбыз.
    2241
    0
    17
  • 4 март 2019 - 14:22
    Ак сагыш
    Боз тавыннан кош күк очып төшкән колакчын бүрекле малай тыкрыктан килеп чыккан машинаны күрми дә калды...
    1160
    0
    6
  • 4 март 2019 - 13:43
    Табышмак әйтәм, җавабын тап!
    Табигать күренешләренә багышланган табышмаклар
    1244
    0
    1
  • 4 март 2019 - 12:52
    Тылсымлы каләм
    Вәт шәп бул­ды әле бу!  Әни­ем ка­ләм бү­ләк ит­те. Ул аны га­ди ге­нә ки­бет­тән тү­гел, ә сер­ле каф та­вы ар­тын­да­гы сә­ләт­ле ба­ла­лар өчен ачыл­ган сәү­дә үзә­ген­нән ал­ган.
    1132
    0
    4
  • 4 март 2019 - 12:08
    Нигә аюлар кышын йоклый?
    Урам­да кыш­кы сал­кын­нар. Ур­ман­да җән­лек­ләр азык эз­ли­ләр. Ба­ры тик аю гы­на йок­лый. Ә аю­лар ни өчен кы­шын йок­лый­лар икән? Мин бе­ләм, ми­ңа аны әби­ем сөй­лә­гән иде.
    1160
    0
    2
  • 4 март 2019 - 11:27
    Кечкенә җәлилчеләр
    Фев­раль дә­ва­мын­да без­дә I Ха­лы­ка­ра «Җә­лил уку­ла­ры» әдә­би бәй­ге­се бу­лып уз­ды. Без­дә дию ге­нә дә аз бу­лыр – Ге­рой-ша­гыйрь Му­са Җә­лил ис­тә­ле­ге­нә ба­гыш­лан­ган әле­ге бәй­ге­дә Та­тарс­тан­нан, Рос­си­я­дән һәм чит ил­ләр­дән 4 мең­гә якын ба­ла кат­наш­ты.  Җи­ңү­че­ләр ара­сын­да чал­лы­лар да бар.
    1158
    0
    2
  • 4 март 2019 - 10:54
    Киребеткән кыз (Чын хикәя)
    Китәргә тәвәккәлләп, урынымнан сикереп үк торам. Аягочымда торган сумкага үрелүем булды, Зөләйха килеп сарылмасынмы беләгемә. Еларга җитешеп мөлдерәгән күзләрен югары күтәргән.  - Әтием, мине тыңла, зинһар өчен...  Зөләйханың ул кадәр дә чын күңелдән һәм ихлас үтенеп ярдәм сораганын хәтерләмим башкача. Сабыйның карашына игътибар иттем шунда. Һәм көчсез, чарасыз калдым. Баланың хәленә кермәү, аны аңламау мөмкин түгел иде ул мизгелдә. 
    1550
    0
    6
  • 4 март 2019 - 08:57
    Файдалы туңдырма
    Туңдырма яратасызмы? Күпләрегез әйе дип җавап бирәчәк. Шуңа да бик гади ясала торган файдалы туңдырма рецептын тәкъдим итәбез.
    1476
    0
    3