Көмеш кыңгырау

Тор-тордан хәбәр килгән!

Саумы, дөнья! Иминлекме? Хәерле кышкы иртәләр белән! Аклыкка чумып уянган ак каланы, дөньяны, кешелекне, аяк астында чуалган мәчеңне сәламләп, әнә шулай дип шәрран ярасы килә. Көнне ничек башласаң, шулай үтә диләр. Кемдер уң аяктан тора. Кемдер, уянгач та, беркавым татлы төшләреннән арына алмый, чынбарлыкка күнегә алмый изрәп ята. Берәүләр, сикереп...

Саумы, дөнья! Иминлекме? Хәерле кышкы иртәләр белән! Аклыкка чумып уянган ак каланы, дөньяны, кешелекне, аяк астында чуалган мәчеңне сәламләп, әнә шулай дип шәрран ярасы килә.

Көнне ничек башласаң, шулай үтә диләр. Кемдер уң аяктан тора. Кемдер, уянгач та, беркавым татлы төшләреннән арына алмый, чынбарлыкка күнегә алмый изрәп ята. Берәүләр, сикереп торып, зарядка ясарга тотына. Без - кешеләр, без - төрлеләр. Һәркемнең үз холык-фигыле, һәр гаиләнең үз гадәтләре. Ничек кенә булмасын, иртәләр иркә сүздән, «мин сине яратам» дип башланырга тиештер ул. Ә ул сүзне төрлечә әйтергә мөмкин. Сабыйлар өчен бигрәк тә. «Тор-тордан хәбәр килгән! Торыгыз, тор, бәгыръ кисәккәйләрем!», дип такмаклый-такмаклый иркәләп уяталар иде безне балачакта. Хәзер исә, телефонның будильнигы гына зарланып татлы йокылардан аера... Ә сез балаларыгызны нинди сүзләр белән иркәләп уятасыз?

detstrana.mirtesen.ru сайтыннан

фото detstrana.mirtesen.ru сайтыннан

Нравится
Поделиться:
Реклама
Комментарии (0)
  • 7 март 2018 - 12:41
    Ландыш Нигъмәтҗанова һәм Фәрит Таишевның кызы Ләйләдән әкәмәт тәмле бәлеш рецепты! Көлеп үлмәле видео!!!
  • 6 март 2018 - 15:58
    Гөлназ Сираева племяннигы белән җырлый! Күрми калмагыз!!!
  • Ниләр генә юк монда
  • ишетелә бер азан
  • мин әнинең кояшы
  • Яңа 18 сан
  • 22 май 2018 - 14:54
    Мәктәп белән кайда ничек саубуллашалар?
    Чыгарылыш сыйныфы укучылары өчен иң дулкынландыргыч мизгелләр якынлашты. Укытучылар, сыйныфташлар белән саубуллашып, тормышның яңа баскычына күтәрелер чак. Мәктәпләрдә чыгарылыш кичәләре гөрләп узар. Ә бездә алар бик күңелле һәм дулкынландыргыч булалар. Кызык, ә башка илләрдә чыгарылыш кичәләре ничек уза икән? Без сезне кызыклы сәяхәткә чакырабыз.
    227
    0
    1
  • 22 май 2018 - 14:54
    Мәктәп белән кайда ничек саубуллашалар? Чыгарылыш сыйныфы укучылары өчен иң дулкынландыргыч мизгелләр якынлашты. Укытучылар, сыйныфташлар белән саубуллашып, тормышның яңа баскычына күтәрелер чак. Мәктәпләрдә чыгарылыш кичәләре гөрләп узар. Ә бездә алар бик күңелле һәм дулкынландыргыч булалар. Кызык, ә башка илләрдә чыгарылыш кичәләре ничек уза икән? Без сезне кызыклы сәяхәткә чакырабыз.
    227
    0
    1
  • 21 май 2018 - 09:57
    Менә ичмасам балык! Сезнең ярты метрлы балык күргәнегез бармы? Ә без күреп кенә калмадык, аны елгадан үз кулыбыз белән тоттык та. Әй, кул белән түгел инде, кармак белән лә!
    62
    0
    0
  • 21 май 2018 - 10:19
    Уйныйбызмы? Әйдәгез "Дәвам ит" уенын уйныйбыз... Әлеге кызыклы фотоларга карата язылган җөмләләрне шигъри юллар белән дәвам итәргә кирәк. Үзегезнең вариантны да тәкъдим итә аласыз... Иң кызыклылары газетабызда урын алыр :)
    58
    0
    0
  • 21 май 2018 - 10:52
    Марста тереклек бармы? Марс — Кояш системасында Кояштан дүртенче булып урнашкан планета.
    53
    0
    0
  • 22 май 2018 - 11:07
    49
    0
    0
  • 22 май 2018 - 14:06
    Аргентина әтәчләрен дә күрдек  Кызыклы экскурсия. Кәлтә, елан, тараканнар, балыклар....
    49
    0
    0
  • 22 май 2018 - 15:08
    Балаларыгыз өчен иң күнелле 18 көн! Махсус сменаның катнашучысы бул!
    47
    0
    1
  • 22 май 2018 - 15:30
    Бәйрәмнән фотомизгелләр Гаилә ул - җылы учак. Учак янына гаилә әгъзалары җыела. Гаилә нык булса гына, аннан килгән җылылык шулкадәр көчле була . Гаилә - тормыш көзгесе, тормыш нигезе
    45
    0
    0
Ночной режим