Көмеш кыңгырау

9 гыйнвар 2019 яңалыклары

  • 9 гыйнвар 2019 - 15:12
    Татарстанда Яңа ел бәйрәмнәрендә 833 бала туган
    Ләйлә Фазлыева фикеренчә, бу - Яңа ел алып килгән иң шәп саннарның берсе.
    128
    0
    0
  • 9 гыйнвар 2019 - 14:54
    БДИ һәм ТДИ расписаниесенең рәсми проектлары барлыкка килде
    ege.edu.ru сайтында  2019 елгы дәүләт йомгаклау аттестациясе - БДИ һәм ТДИ расписаниесенең  рәсми проектлары барлыкка килде. 9нчы һәм 11нче сыйныф укучылары өчен дәүләт йомгаклау аттестациясе расписаниесе узган ел белән чагыштырганда җитди үзгәрешләр кичермәячәк.
    300
    0
    0
  • 9 гыйнвар 2019 - 14:45
    Халыкара олимпиадаларда алтын медаль күпме тора?
    Халыкара олимпиадаларда алтын медаль яулаганнарга дәүләт башлыгы премиясе миллион сум тәшкил итәчәк
    298
    0
    0
  • 9 гыйнвар 2019 - 14:04
    Күмелгән хисләр
    Алтынчы сыйныфта укыган чакта үземә адресланган беренче хатны кулыма алдым. Кемнән дисезме? Үземдә хатның миңа адресланганын  күрүгә аптырап калдым. Минзәлә  районының бер авылыннан иде ул. Арада йөргән хатлар аша танышып, ике яшь күңел бер-берсенә ачылды.
    309
    0
    0
  • 9 гыйнвар 2019 - 13:45
    Ту­ган тел­дә сөй­ләш, ба­лам! – шул­дыр из­ге те­лә­гем!
    Ту­ган тел­дә сөй­ләш, ба­лам! – Шул­дыр из­ге те­лә­гем! Ту­ган тел­дән көч, дәрт алып Тип­сен си­нең йө­рә­гең!
    295
    0
    0
  • 9 гыйнвар 2019 - 13:18
    Гармунчы аю белән җырчы маймыл
    9 гыйнварда - совет поэзиясенең күренекле вәкиле, патриот шагыйрь Фатих Кәримнең тууына 110 ел. Игътибарыгызга аның «Гармунчы аю белән җырчы маймыл» шигъри әкиятен тәкъдим итәбез.
    322
    0
    1
  • 9 гыйнвар 2019 - 11:23
    Үзгәрәбез!
    Яңа елга аяк басканда һәркем ниндидер үзгәреш көтә. Ә бу үзгәрешләрне үзеңнән башласаң, тагын да яхшырак булачак. Начар гадәтләрдән ничек котылырга, тагын да зуррак уңышларга ничек ирешергә дип баш ватучыларга безнең киңәшләр ярдәм итмичә калмас.
    383
    0
    0
  • 9 гыйнвар 2019 - 10:18
    «Могҗиза көткәндә» фотобәйгесенә йомгак ясалды
    КОТЛЫЙБЫЗ! Декабрь аенда сайтта барган «Могҗиза көткәндә» фотобәйгесенә йомгак ясыйбыз, дуслар! Тавыш бирү (лайклар) буенча унлыкка кергән фотолар буенча «Көмеш кыңгырау» республика балалар газетасының җиңүче дипломнары җибәреләчәк. Ә җиңүчеләр исемлегенә керә алмаган, тик уңышлы дип табылган фотоларны газетабызның бәйрәм алды санында күргәнсездер инде. Редакция фикере буенча сыйфатлы, кызыклы, сюжетлы дип табылган фотолар аерым номинациядә билгеләнәчәк. Әлегә бу исемлекне игълан итми торабыз:).
    357
    0
    1
  • 9 гыйнвар 2019 - 08:46
    2018 елда Татарстанда 330 чакрым юл ремонтланды
    Узып киткән елда республикада 87 чакрым юл һәм 9 күпер төзелде.
    66
    0
    0