Көмеш кыңгырау

18 сентябрь 2018 яңалыклары

  • 18 сентябрь 2018 - 18:37
    Эчке балкыш
    Танылган психиатр Элизабет Кюблер-Росс кешеләрне витражлар  белән чагыштыра:
    1162
    0
    5
  • 18 сентябрь 2018 - 18:21
    Матурлык сере (парча)
    ...“Син көлгәндә чишмә чылтырый!” – диде Ул бүген. Көлүемнән туктап, мин Аңа борылып карадым: күзләрендә йолдызлар бии, ә йөзе кояштай балкый иде. Шунда мин гүя кошка әйләндем – карлыгач булып Аның күңел күгендә очтым, аккош булып карашының нурларында коендым, тургай булып керфекләрендә канат кагындым... Мин бәхетле, бик-бик бәхетле!
    756
    0
    2
  • 18 сентябрь 2018 - 15:05
    Ак төнбоек
    Кечкенә чакта Гадилә белән Шөһрәт бергәләп су коенырга бик яраталар иде.
    2842
    1
    4
  • 18 сентябрь 2018 - 14:13
    Кызыклы бәйге: «Фокуста- балачак»
    Организатор: Фонд поддержки детей, находящихся в трудной жизненной ситуации при содействии Союза журналистов России. К участию приглашаются профессиональные журналисты и юные журналисты в возрасте от 13 до 17 лет. На конкурс принимаются материалы, размещенные в федеральных или региональных СМИ в период с 1 октября 2017 г. по 1 октября 2018 года. Факт размещения материала подтверждается сканом публикации с датой выхода, эфирной справкой.
    758
    0
    0
  • 18 сентябрь 2018 - 11:11
    Басылганга кире кайтып: кәнәфи нигә кирәк?
    Кәнәфи нигә кирәк? Иң әһәмиятлесе – китапта кәнәфинең ДАИ инспекторына штраф түләмәс өчен түгел, ә бәләкәчләрнең хәвефсезлеге өчен кирәклеге ассызыклана.  Сыйфатлы кәгазьдә, кызыклы рәсемнәр белән унбиш кенә битле итеп чыгарган әлеге китапчык балалар бакчасында тәрбияләнүчеләр һәм кече мәктәп яшендәге нәниләребез өчен нәшер ителә. Ул дәрестән тыш үткәрелә торган чараларда мөгаллимнәр һәм тәрбиячеләр өчен өстәмә ярдәмлек тә була ала. Ә кич утырып әти-әни, әби-бабай белән бергә уку – бер атуда ике куянны тоту булыр иде.
    1184
    0
    1
  • 18 сентябрь 2018 - 10:55
    Чаллыда «Чиста уеннар» квесты үтте
    «Чиста уеннар»: 1,5 тоннадан артык чүп-чар, 200 катнашучы һәс миллион елмаю
    757
    0
    0
  • 18 сентябрь 2018 - 08:30
    «Руслан һәм Людмила» премьерасы
    Рәхим итегез!
    712
    0
    0
  • 18 сентябрь 2018 - 08:12
    Сүз бирәм мин укырга!
    Күңелемдә шигырь туды. Балык Бистәсе районы, Күгәрчен урта мәктәбе, 7нче сыйныф укучылары яза.
    817
    0
    2