Көмеш кыңгырау

Бу кызык!

  • 15 март 2019 - 14:06
    Яз килгәнгә шат Фаяз!
    Урам­да яз. Бу әле ал­дак­чы яз.
    116
    0
    2
  • 11 февраль 2019 - 10:28
    Дә­вам итә­без...
    Әдә­би иҗат­ка  тар­тыл­ган га­зе­та уку­чы­ла­ры­быз игъ­ти­ба­ры­на без яңа бәй­ге тәкъ­дим итәр­гә бул­дык: «Баш­лам без­дән – дә­вам сез­дән», – дип ата­ла ул. Без баш­ла­ган әки­ят-хи­кә­ят­ләр­не сез ни­чек дә­вам итәр­сез икән? Әй­дә­гез, фан­та­зи­я­гә би­ре­леп ка­рыйк! Ел аза­гын­да  уку­чы­ла­ры­быз яз­ган хи­кәя һәм әки­ят­ләр ара­сын­нан иң уңыш­лы­ла­ры сай­лап алы­на­чак. «Иң шәп хи­кә­я», «Иң шәп әки­ят» но­ми­на­ци­я­лә­ре бу­ен­ча җи­ңү яу­ла­ган эш­ләр  «Кө­меш кың­гы­рау» га­зе­та­сы­ның дип­лом­на­ры­на һәм  ис­тә­лек­ле бү­ләк­ләр­гә ла­ек бу­ла­чак.
    589
    0
    3
  • 11 февраль 2019 - 09:26
    Безнекеләр - иң сөйкемлеләр!
    Түбән Кама шәһәрендә нинди генә сәләтле малайлар-кызлар яшәми! Шуларның кайберләре газетабызның чираттагы геройлары. Алар белән якыннанрак танышу өчен сайтыбызга рәхим итегез.
    385
    0
    4
  • 4 февраль 2019 - 10:13
    Яңа 4 нче саныбызны каршы алыгыз, дуслар!
    Афәрин, Камилә! Безнең Камиләне беләсез микән сез? Апас районы Каратун урта мәктәбенең 6нчы сыйныфында укый ул.
    211
    0
    0
  • 31 гыйнвар 2019 - 13:32
    Ребуслар бәйгесе йомгаклары
    Ребуслар бәйгесенә йомгак ясалды, дуслар.
    503
    0
    0
  • 29 гыйнвар 2019 - 09:24
    Чаллы укучылары Татарстан тарихын барыннан да яхшырак белә
    24 – 26нчы гыйнварда Татарстан тарихы буенча мәктәп укучылары республика олимпиадасының йомгаклау этабын узды.
    392
    0
    0
  • 28 гыйнвар 2019 - 10:54
    Яңа 3 нче саныбызны каршы алыгыз, дуслар!
    Шундый була ул дуслык!
    118
    0
    0
  • 24 гыйнвар 2019 - 09:17
    Айдар Хәлим укулары
    Чаллы шәһәренең 41 нче мәктәбендә шагыйрь, прозаик, публицист һәм җәмәгать эшлеклесе Айдар Хәлим исемендәге II региональ укулар узды
    481
    0
    1
  • 21 гыйнвар 2019 - 13:42
    Яңа 2нче саныбыз дөнья күрде
    Сез­нең ком­нан рә­сем яса­га­ны­гыз бар­мы? Чал­лы кы­зы Аи­ша Хәй­рул­ли­на­ның ярат­кан шө­гы­ле бу. Ул дүрт яшен­дә Орен­бур шә­һә­рен­дә уз­ган  «Си­ре­не­вый дра­кон» ком­нан ани­ма­ци­я­ләр ясау  фес­ти­ва­лен­дә чи­рәм­дә утыр­ган чи­керт­кә рә­се­мен ясап бе­рен­че урын­ны яу­лый.
    132
    0
    2
  • 16 гыйнвар 2019 - 14:04
    Ризаэтдин Фәхретдин нәсыйхәтләре
    17гыйнварда мәгърифәтче-галим, тарихчы, дин белгече Ризаэтдин Фәхретдиннең тууына 160 ел. «Бәрәкәтле адәм шул кешедер: сүзенә караганда эше күп вә тышына караганда эче яхшы». «Ачу килү изгелекләрне оныттыра». «Ялган дус чын дошманнан зарарлырак». «Дуслык кайгыны, шатлыкны уртаклашудыр».
    589
    0
    2
  • 14 гыйнвар 2019 - 09:03
    Яңа саныбыз дөнья күрде!
    Ә без кышка шат кына!
    167
    0
    0
  • 10 гыйнвар 2019 - 14:57
    Иң кы­е­ны – ир­тән то­ру!
    Без­нең өчен иң кы­е­ны – мө­га­ен, ир­тән то­ру­дыр. Бер кү­нек­кәч, то­ра­сың әле ул. Ә ме­нә  ка­ни­кул­лар­дан соң! Ат­на­лар буе  кич­ләр­не – уй­нап, ә ир­тән­ге як­ны – туй­ган­чы йок­лап үт­кәр­гән­нән соң га­дә­ти ре­жим­га ни­чек кү­чәр­гә соң?
    594
    0
    0
  • 9 гыйнвар 2019 - 10:18
    «Могҗиза көткәндә» фотобәйгесенә йомгак ясалды
    КОТЛЫЙБЫЗ! Декабрь аенда сайтта барган «Могҗиза көткәндә» фотобәйгесенә йомгак ясыйбыз, дуслар! Тавыш бирү (лайклар) буенча унлыкка кергән фотолар буенча «Көмеш кыңгырау» республика балалар газетасының җиңүче дипломнары җибәреләчәк. Ә җиңүчеләр исемлегенә керә алмаган, тик уңышлы дип табылган фотоларны газетабызның бәйрәм алды санында күргәнсездер инде. Редакция фикере буенча сыйфатлы, кызыклы, сюжетлы дип табылган фотолар аерым номинациядә билгеләнәчәк. Әлегә бу исемлекне игълан итми торабыз:).
    535
    0
    1
  • 31 декабрь 2018 - 10:22
    Тәбриклибез!
    Татарстанның атказанган мәдәният хезмәткәре, Чаллы язучылар оешмасы рәисе, бик күп әдәби бүләкләр иясе, озак еллар «Көмеш кыңгырау» газетасының баш мөхәррире булып эшләгән хезмәттәшебез Факил абый Сафинны ихлас күңелдән туган көне – күркәм юбилее белән тәбрик итәбез! 
    267
    0
    0
  • 31 декабрь 2018 - 10:07
    Кил, Яңа ел! Көтәбез!..
    Менә тагын өр-яңа ел Аяк баса Җиребезгә. Бәхет, шатлык һәм тынычлык Алып килсен илебезгә.
    110
    0
    0