Көмеш кыңгырау

Бу кызык!

  • 21 ноябрь 2018 - 11:31
    «Шәвәли маҗаралары» конкурсына нәтиҗә ясалды.
    15нче ноябрь көнне Чаллы шәһәренең 12нче санлы туган якны һәм татар әдәбиятын өйрәнү китапханәсендә Татарстанның Г.Тукай исемендәге Дәүләт премиясе, Татарстан язучылар берлегенең А.Алиш исемендәге премиясе лауреаты, “Почет Билгесе “ ордены кавалеры, Г.Х.Андерсен исемендәге Халыкара Почетлы диплом иясе, Татарстанның халык шагыйре Шәүкәт Галиевның тууына 90 ел тулу уңаеннан оештырылган «Шәвәли маҗаралары» конкурсын йомгаклау кичәсе узды.
    50
    0
    0
  • 21 ноябрь 2018 - 09:59
    21 ноябрь- телевидение көне
    21 ноябрь  Бөтендөнья телевидение көне буларак билгеләп үтелә. Кеше акылы тудырган могҗизаларның берсе ул  телевидение.
    51
    0
    0
  • 20 ноябрь 2018 - 09:37
    20 ноябрь - Бөтендөнья бала көне
    Әлеге көннең  үз  тарихы бар: ул Бала хокуклары конвенциясе кебек мөһим документ кабул ителү  белән бәйле.
    68
    0
    0
  • 19 ноябрь 2018 - 14:53
    Әки­ят илен­нән
    «Ә­ки­ят» кур­чак те­ат­ры ак­те­ры Ди­лүс Ху­җи­әх­мә­тов көн са­ен без­гә ку­нак­ка ки­лә, ди­сәм, ыша­ныр­сыз ми­кән? Чын­лап! «Ша­ян-ТВ» те­ле­ка­на­лын­да­гы муль­фильм ге­рой­ла­ры –  «Кеч­ке­нә ви­кинг Вик»­та Хал, Сну­ре, Свен, Джу­рей, Ур­би, Горн, Фекс, Уль­ме Покс­лар,  «Тыч­кан абый дә­рес­лә­ре»н­дә Про­фес­сор Квиз, Ла­бо­рант Чей­зи­лар нәкъ ме­нә аның та­вы­шы бе­лән сөй­лә­шә бит!  
    37
    0
    0
  • 12 ноябрь 2018 - 09:58
    «Текә борычлар»!
    Сез ша­ян, зи­рәк һәм тап­кыр­мы? Дөнь­я­га юмор бе­лән ка­рый бе­лә­сез­ме? Нәкъ ме­нә сез­нең ке­бек шук кү­ңел­ле егет­ләр-кыз­лар өчен мәк­тәп­ләр­дә ШТК (КВН) ко­ман­да­ла­ры эш­ли. Ә ме­нә Чал­лы­ның 52нче мәк­тә­бен­дә­ге ШТК ко­ман­да­сы ори­ги­наль исем бе­лән – «Те­кә бо­рыч­лар» дип ата­ла икән.
    220
    0
    0
  • 7 ноябрь 2018 - 09:14
    Бөтенроссия географик диктанты
    Географик диктантны  dictant.rgo.ru   сайтында онлайн язу мөмкинлеге дә бар.
    169
    0
    0
  • 2 ноябрь 2018 - 08:47
    Бәйгеләр сезне көтә
    “Доктрина” заманча белем бирүдә инновацион эшчәнлеккә һәм нәтиҗәле иҗади үсешкә ярдәм итү төбәк иҗтимагый оешмасы РФ президенты тарафыннан расланган «Гомуми милләт системасын һәм яшь талантлар үстерү концепциясен ачыклау» бөтенроссия конкурс чаралары уздыруны планлаштыра.
    221
    0
    0
  • 31 октябрь 2018 - 13:39
    Табигать белән гармониядә
    1нче ноябрь – Дөньякүләм вегетарианнар көне буларак билгеләп үтелә.
    111
    0
    0
  • 31 октябрь 2018 - 08:44
    Казанда һөнәри осталык буенча төбәк чемпионаты бара
    30 октябрьдә Казанда инвалидлыгы булган кешеләр арасында һөнәри осталык буенча “Абилимпикс-2018 " төбәк чемпионаты ачылды. Ике көн дәвамында 180гә якын татарстанлы Мәскәүдәге IV илкүләм чемпионатта катнашу хокукы өчен көрәшәчәк.
    99
    0
    0
  • 29 октябрь 2018 - 09:09
    Нинди матур сүзләр бит ул: Әнием, әтием, өем!
    Танылган балалар язучысы, яраткан шагыйребез Рәшит ага Бәшәр «Былбыл оясы» дип аталган хикәяләр җыентыгы өчен Саҗидә Сөләйманова исемендәге әдәби премиягә лаек булды. Тәбрик итәбез!
    195
    0
    1
  • 25 октябрь 2018 - 12:03
    Таныш булыгыз яңа китаплар!
    Хөрмәтле балалар! Көзге каникулларда сезне могҗизалы китап дөньясына чакырабыз.
    208
    0
    3
  • 22 октябрь 2018 - 11:22
    Газетабызның яңа санын каршылагыз!
    Азнакай кызлары булдыра!
    120
    0
    0
  • 15 октябрь 2018 - 13:45
    Газетаның 13 октябрь саны
    Иң актив бакча бу!
    262
    0
    6
  • 12 октябрь 2018 - 09:00
    «Минем шәҗәрәм» генеологик тикшеренүләр конкурсы
    Татарстан Республикасының Архив эше буенча дәүләт комитеты Татарстан Республикасы Дәүләт архив хезмәтенең 100 еллыгына багышланган чаралар кысаларында "Минем шәҗәрәм" дигән генеалогик тикшеренүләр республика конкурсын үткәрә. Конкурс төрле яшь төркемнәре өчен оештырыла.
    303
    0
    1
  • 11 октябрь 2018 - 10:34
    Яшь хокук белгечләре җыела
    Бүгенге  көндә хокук  фәне -  җәмгыятьтә  ихтыяҗ зур булган фәннәрнең берсе.БДИ сайлаучылар арасында да әлеге фән иң популяр санала.
    102
    0
    0