Көмеш кыңгырау

Бу кызык!

  • 24 гыйнвар 2019 - 09:17
    Айдар Хәлим укулары
    Чаллы шәһәренең 41 нче мәктәбендә шагыйрь, прозаик, публицист һәм җәмәгать эшлеклесе Айдар Хәлим исемендәге II региональ укулар узды
    10
    0
    0
  • 21 гыйнвар 2019 - 13:42
    Яңа 2нче саныбыз дөнья күрде
    Сез­нең ком­нан рә­сем яса­га­ны­гыз бар­мы? Чал­лы кы­зы Аи­ша Хәй­рул­ли­на­ның ярат­кан шө­гы­ле бу. Ул дүрт яшен­дә Орен­бур шә­һә­рен­дә уз­ган  «Си­ре­не­вый дра­кон» ком­нан ани­ма­ци­я­ләр ясау  фес­ти­ва­лен­дә чи­рәм­дә утыр­ган чи­керт­кә рә­се­мен ясап бе­рен­че урын­ны яу­лый.
    80
    0
    2
  • 16 гыйнвар 2019 - 14:04
    Ризаэтдин Фәхретдин нәсыйхәтләре
    17гыйнварда мәгърифәтче-галим, тарихчы, дин белгече Ризаэтдин Фәхретдиннең тууына 160 ел. «Бәрәкәтле адәм шул кешедер: сүзенә караганда эше күп вә тышына караганда эче яхшы». «Ачу килү изгелекләрне оныттыра». «Ялган дус чын дошманнан зарарлырак». «Дуслык кайгыны, шатлыкны уртаклашудыр».
    276
    0
    2
  • 14 гыйнвар 2019 - 09:03
    Яңа саныбыз дөнья күрде!
    Ә без кышка шат кына!
    110
    0
    0
  • 10 гыйнвар 2019 - 14:57
    Иң кы­е­ны – ир­тән то­ру!
    Без­нең өчен иң кы­е­ны – мө­га­ен, ир­тән то­ру­дыр. Бер кү­нек­кәч, то­ра­сың әле ул. Ә ме­нә  ка­ни­кул­лар­дан соң! Ат­на­лар буе  кич­ләр­не – уй­нап, ә ир­тән­ге як­ны – туй­ган­чы йок­лап үт­кәр­гән­нән соң га­дә­ти ре­жим­га ни­чек кү­чәр­гә соң?
    393
    0
    0
  • 9 гыйнвар 2019 - 10:18
    «Могҗиза көткәндә» фотобәйгесенә йомгак ясалды
    КОТЛЫЙБЫЗ! Декабрь аенда сайтта барган «Могҗиза көткәндә» фотобәйгесенә йомгак ясыйбыз, дуслар! Тавыш бирү (лайклар) буенча унлыкка кергән фотолар буенча «Көмеш кыңгырау» республика балалар газетасының җиңүче дипломнары җибәреләчәк. Ә җиңүчеләр исемлегенә керә алмаган, тик уңышлы дип табылган фотоларны газетабызның бәйрәм алды санында күргәнсездер инде. Редакция фикере буенча сыйфатлы, кызыклы, сюжетлы дип табылган фотолар аерым номинациядә билгеләнәчәк. Әлегә бу исемлекне игълан итми торабыз:).
    399
    0
    1
  • 31 декабрь 2018 - 10:22
    Тәбриклибез!
    Татарстанның атказанган мәдәният хезмәткәре, Чаллы язучылар оешмасы рәисе, бик күп әдәби бүләкләр иясе, озак еллар «Көмеш кыңгырау» газетасының баш мөхәррире булып эшләгән хезмәттәшебез Факил абый Сафинны ихлас күңелдән туган көне – күркәм юбилее белән тәбрик итәбез! 
    216
    0
    0
  • 31 декабрь 2018 - 10:07
    Кил, Яңа ел! Көтәбез!..
    Менә тагын өр-яңа ел Аяк баса Җиребезгә. Бәхет, шатлык һәм тынычлык Алып килсен илебезгә.
    79
    0
    0
  • 26 декабрь 2018 - 11:17
     “Иң яхшы шигырь”,  “Иң яхшы әкият” бәйгеләренә йомгак ясалды
    Ел дәвамында газетабызда  “Иң яхшы шигырь”,  “Иң яхшы әкият” бәйгеләре барды. Аларга нәтиҗә ясар вакыт та килеп җитте. Җиңүчеләрнең дипломнары хуҗаларына  “юл тотты”.
    599
    0
    0
  • 19 декабрь 2018 - 10:50
    Өши күрмәгез!
    Кышның үз рәхәтлекләре бик күп. Әмма аның аяныч юлдашлары да бар. Өшүдән ничек сакланырга һәм беренче ярдәмне ничек күрсәтергә?
    530
    0
    0
  • 14 декабрь 2018 - 08:35
    «Теләкләр чыршысы-2018» хәйрия акциясе
    Яр Чаллыда ел саен уздырыла торган «Теләкләр чыршысы-2018» хәйрия акциясе старт алды.
    478
    0
    0
  • 13 декабрь 2018 - 10:05
    Балаларга өстәмә белем бирү системасының 100 еллыгына багышланган форум уза
    Казанда балаларга өстәмә белем бирү системасының 100 еллыгына багышланган форум уза.
    78
    0
    1
  • 10 декабрь 2018 - 12:41
    Безнең фотомодель!
    Без­нең фо­то­мо­дель! Сез көз бе­лән күп­тән сау­бул­лаш­ты­гыз­мы? Ә без ме­нә яңа гы­на! Ни­һа­ять, га­зе­та­быз сай­тын­да оеш­ты­рыл­ган «Көз­нең  кү­ңел­ле миз­гел­лә­ре» фо­то­бәй­ге­се­нә йом­гак ясый­быз. 
    418
    0
    2
  • 7 декабрь 2018 - 08:45
    Чаллыда «XXI гасыр йолдызчыклары» шәһәр конкурсының Гала-концерты узды
    Яр Чаллыда «XXI гасыр йолдызчыклары» шәһәр конкурсының Гала-концерты узды.
    360
    0
    0
  • 4 декабрь 2018 - 13:34
    Чаллыда "Яңа ел бүләк ит!" акциясе старт алды
    Яхшылыкның зурысы- кечкенәсе булмый. Мәрхәмәтле йөрәкләргә игелек кылу өчен сәбәп тә, җай да, урын да табылып тора.
    301
    0
    0