Көмеш кыңгырау

иң укыла торганы

  • 15 сентябрь 2018 - 08:02
    Башваткыч "Ял сәгатьләрендә"
    Бу башваткычның, үзенә генә хас булган, аерым үзенчәлеге бар. Аны сизеп алсагыз, чишү кинәт җиңеләеп китәр.
    93
    0
    2
  • 15 сентябрь 2018 - 07:21
    Чукмар белән Тукмар
    Бер әбинең ике әтәче булган. Бу әтәчләрнең берсе ак, берсе кара икән. Ул аларның икесен дә бер-тигез ярата икән. Әтәчләр күп вакытларын сугышып уткәрәләр, сугышырга тотынсалар, канга батып бетәләр икән. Ак әтәчне әби Чукмар дип кушкан, ка-расын Тукмар дип атаган. Чукмар чукырга бик оста, ә Тукмар бик оста тукый икән.
    88
    0
    0
  • 17 сентябрь 2018 - 10:15
    Казанда Skills Bazaar ярминкәсе ачылды
    Осталар ярминкәсе ачылышында Татарстанның мәгариф һәм фән министры Рафис Борһанов катнашты.
    74
    0
    0
  • 15 сентябрь 2018 - 17:48
    Үзем турында җыр
    Абдулла Алиш
    61
    0
    1
  • 16 сентябрь 2018 - 13:41
    БАК эшкә кереште
    Байтимернең лабораториясеннән өч яңа робот юкка чыкты. Дөньядагы барлык рәссамнар осталыгын үзенә алган ОРАС (Оста Рәссам), дөньядагы барлык музыкантлар талантына ия ОМУЗ (Оста Музыкант).Өченчесе - әле барлык тикшеренүләрне үтәргә өлгермәгән БАК (Бөек Акыл) иде. Профессор- тикшерүче хафага төште: кем алган?
    61
    0
    2
  • 15 сентябрь 2018 - 19:28
    Бикбатыр белән Биккуркак
    Бер баланың ап-ак куяны белән бик матур песие булган. Алар үзара бик тату яшәгәннәр. Куян, кетер-кетер итеп, агач кайрысы кимергән, ә песи, чепер-чепер итеп, сөт эчкән. Песи бернәрсәдән дә курыкмый икән, аңа теге бала «Бикбатыр» дип исем кушкан. Куян, дер-дер килеп, бар әйбердән дә шүрли, аны ул «Биккуркак» дип атаган.
    57
    0
    0
  • 17 сентябрь 2018 - 18:42
    Селфи таягы
    Ниһаять!.. Ниһаять ул бәхетле көне килде! Мәннәфнең әти-әнисенә күпме ялварулары... Күпме йокысыз төннәр... Күпме бакчада чүп утаулар... Матур әдәбият уку... Көн саен чәч тарау... Йоклар алдыннан битне юулар... Берсе дә әрәмгә китмәде – Мәннәфкә селфи таягы  алдылар!
    46
    0
    0
  • 16 сентябрь 2018 - 08:16
    Кояшлы балалар
    Факил Сафин
    41
    0
    1
  • 17 сентябрь 2018 - 13:40
    «Киләчәккә хат» бәйгесе
    Җиңүче ролик төшерүдә катнаша!
    35
    0
    0
  • 16 сентябрь 2018 - 19:57
    Кыенлыклар яңа мөмкинлекләргә юл ача
    You Tubта сез минем скейтборда йөргән, серфинг вакытындагы, музыка белән шөгыльләнгән, гольф тубына аткан вакытымда егылып киткән һәм торган вакытымны, кешеләр белән аралашкан вакытымны күрсәткән видеоларны күрә аласыз.Мине танылган шәхесләр кочып  тора- монысы да күңелле мизгелләр. Ник Вуйчичтан тормыш сабаклары
    34
    0
    1
  • 17 сентябрь 2018 - 15:33
    Тиңсез хәзинә
    Хәзинәләрне борын-борыннан Эзләп бакканнар төрле урыннан. Ята кебектер таулар артында. Ә үзе сиңа бик тә якында. Төшә аласың бик тиз эзенә – Китапханәдә ул бай хәзинә!
    33
    0
    1
  • 18 сентябрь 2018 - 08:12
    Балык Бистәсе районы Күгәрчен урта мәктәбе укучыларыннан күчтәнәч
    Күңелемдә шигырь туды. Балык Бистәсе районы, Күгәрчен урта мәктәбе, 7нче сыйныф укучылары яза.
    29
    0
    0
  • 17 сентябрь 2018 - 08:55
    Газетаның яңа саны
    Газетабызның яңа 36 нчы саны дөнья күрде.
    26
    0
    0
  • 17 сентябрь 2018 - 15:43
    Онытылмас дәрес
    Яңадан дөньяга килсәм дә, мин нәкъ шулай яшәр идем – укытучы булып эшләр идем дә, шагыйрә булып китәр идем, – диде Клара апа.
    24
    0
    0
  • 18 сентябрь 2018 - 10:55
    Чаллыда «Чиста уеннар» квесты үтте
    «Чиста уеннар»: 1,5 тоннадан артык чүп-чар, 200 катнашучы һәс миллион елмаю
    18
    0
    0