Көмеш кыңгырау

соңгы яңалыклар

  • 28 гыйнвар 2020 - 13:00
    Иң файдалы ял
    Сарманда яшәп иҗат итүче шагыйребез Дамир Гарифуллин шигыре.
  • 28 гыйнвар 2020 - 12:00
    Чемоданлы кеше 
    Шәһәр өстендә кара болытлар куерганнан куерды. Күкне яшен уклары камчылады.  Өч яшьлек кыз бала боларны күзәтеп тәрәзә төбендә утыра иде.Кинәт ул урам буйлап чемоденлы кеше килеүн күрде. 
  • 28 гыйнвар 2020 - 11:00
    Сәлам сезгә Исәнбайдан!
    Мин - Әгерҗе районы Исәнбай авылы балалар бакчасына йөрүче Дульмухаметов Айрат. Сезгә сәлам хаты язам.
  • 28 гыйнвар 2020 - 10:00
    Өрәңге яфрагы кайсы илнең символы?
    Белә идегезме?
  • 27 гыйнвар 2020 - 15:11
    Без белмәгән сугыш 
    Идәндә яисә җирдә аунап яткан ипи телеме күргәнең бармы синең? Бардыр шул. Хәзер еш кына ашханәдә өстәл астына да, чүп чиләгенә дә төшкәли ул, әйеме? Бер телем ипи...
  • 27 гыйнвар 2020 - 14:00
    Дөньядагы иң зур утрау
    Белә идегезме?
  • 27 гыйнвар 2020 - 13:00
    Тылсым
    Галимҗан Гыйльманов нәрсәне тылсым дип атый?
  • 27 гыйнвар 2020 - 11:00
    Сәламәт тәндә – сәламәт акыл
    Быел кыш бигрәкләр дә матур килде - урамнан керәсе дә килми. Бар дөнья ап-ак, ябалак-ябалак кар ява.
  • 27 гыйнвар 2020 - 10:21
    Диананың бай дөньясы
    Әлмәт шәһәренең 1нче гимназия укучысы Диана Фәрхетдинова сезгә яхшы таныштыр, шулай бит, дуслар? Әледән-әле язмалары газетабыз битләрендә дөнья күреп тора. 7нче сыйныфта гына укыса да, җиңүләре, уңышлары бик күп инде аның! Без исә аны ТАССРның 100еллыгына багышланган бәйгебезнең «Башваткычлар» номинациясендә 1нче урын, «Дәвам итәбез» бәйгесенең «Иң шәп әкият» номинациясендә 2нче урын алуы белән котлыйбыз! Афәрин, Диана!
  • 27 гыйнвар 2020 - 10:00
    Россиядә Хәтер һәм дан елы
    Ә сез беләсезме? 2020 ел Россиядә Хәтер һәм дан елы буларак билгеләп үтеләчәк. Һәм бу очраклы түгел.
  • 27 гыйнвар 2020 - 09:00
    Истәлекләрне барлыйбыз 
    Быел Ленинград блокадасы өзелүгә 75 ел булды. Шул уңайдан Тукай районы Боерган авылыннан Флүзә Сәлимова бабасы турында истәлекле язма җибәргән.
  • 26 гыйнвар 2020 - 11:21
    Бүген интернетка керергә ярамый!
    Чөнки 26нчы гыйн­вар Ха­лы­ка­ра ин­тер­нет­сыз яшәү кө­не дип игълан ителгән.
  • 25 гыйнвар 2020 - 10:00
    Исемсез Ишәкнең ике имзасы
    “И” авазларыннан башланган сүзләрдән төзелгән әкият.
  • 25 гыйнвар 2020 - 09:00
    Өйрән, студент!
    25нче гыйн­вар – сту­дент­лар кө­не.
  • 24 гыйнвар 2020 - 11:40
    «По­черк» кө­не
    Га­лим­нәр по­черк бе­лән ке­ше­нең ру­хи дөнь­я­сы ара­сын­да бәй­лә­неш бар дип са­на­ган­нар.