Көмеш кыңгырау

соңгы яңалыклар

  • 18 сентябрь 2018 - 15:05
    Ак төнбоек
    Бу кинәт килгән дан малайны әллә нишләтеп җибәрде. Дан иярле булмаса да, кайберәүләр аңа атланырга, шуның белән тормыш юлындагы барлык киртәләрне сикереп чыгарга телиләр. Шөһрәт исә бу атка үзе атланмады, ияргә аны башкалар утыртты. Тик аннан ни файда? Үзе дә аңламастан эшләп ташлаган батырлыгы аны башка балалардан аерды. Шөһрәт үсте. Кайчандыр аның батырлыгы турында язып чыккан газета битләре саргайды һәм килгән бер кешегә бармак бите белән төртә-төртә укып күрсәтүләрдән тәмам тузды. Хәрефләр җуелды. Газета битендәге сүзләр җуелса да, Шөһрәт күңелендә ул һаман сакланды. Гадиләне ул үзенә бурычлы дип саный башлады. Шул хакта кызның исенә төшергәләүдән дә тартынмады.
    6
    0
    0
  • 18 сентябрь 2018 - 14:13
    Кызыклы бәйге: «Фокуста- балачак»
    Организатор: Фонд поддержки детей, находящихся в трудной жизненной ситуации при содействии Союза журналистов России. К участию приглашаются профессиональные журналисты и юные журналисты в возрасте от 13 до 17 лет. На конкурс принимаются материалы, размещенные в федеральных или региональных СМИ в период с 1 октября 2017 г. по 1 октября 2018 года. Факт размещения материала подтверждается сканом публикации с датой выхода, эфирной справкой.
    15
    0
    0
  • 18 сентябрь 2018 - 11:11
    Басылганга кире кайтып: кәнәфи нигә кирәк?
    Кәнәфи нигә кирәк? Иң әһәмиятлесе – китапта кәнәфинең ДАИ инспекторына штраф түләмәс өчен түгел, ә бәләкәчләрнең хәвефсезлеге өчен кирәклеге ассызыклана.  Сыйфатлы кәгазьдә, кызыклы рәсемнәр белән унбиш кенә битле итеп чыгарган әлеге китапчык балалар бакчасында тәрбияләнүчеләр һәм кече мәктәп яшендәге нәниләребез өчен нәшер ителә. Ул дәрестән тыш үткәрелә торган чараларда мөгаллимнәр һәм тәрбиячеләр өчен өстәмә ярдәмлек тә була ала. Ә кич утырып әти-әни, әби-бабай белән бергә уку – бер атуда ике куянны тоту булыр иде.
    13
    0
    0
  • 18 сентябрь 2018 - 10:55
    Чаллыда «Чиста уеннар» квесты үтте
    «Чиста уеннар»: 1,5 тоннадан артык чүп-чар, 200 катнашучы һәс миллион елмаю
    18
    0
    0
  • 18 сентябрь 2018 - 08:30
    «Руслан һәм Людмила» премьерасы
    Рәхим итегез!
    17
    0
    0
  • 18 сентябрь 2018 - 08:12
    Балык Бистәсе районы Күгәрчен урта мәктәбе укучыларыннан күчтәнәч
    Күңелемдә шигырь туды. Балык Бистәсе районы, Күгәрчен урта мәктәбе, 7нче сыйныф укучылары яза.
    29
    0
    0
  • 17 сентябрь 2018 - 18:42
    Селфи таягы
    Ниһаять!.. Ниһаять ул бәхетле көне килде! Мәннәфнең әти-әнисенә күпме ялварулары... Күпме йокысыз төннәр... Күпме бакчада чүп утаулар... Матур әдәбият уку... Көн саен чәч тарау... Йоклар алдыннан битне юулар... Берсе дә әрәмгә китмәде – Мәннәфкә селфи таягы  алдылар!
    46
    0
    0
  • 17 сентябрь 2018 - 15:43
    Онытылмас дәрес
    Яңадан дөньяга килсәм дә, мин нәкъ шулай яшәр идем – укытучы булып эшләр идем дә, шагыйрә булып китәр идем, – диде Клара апа.
    24
    0
    0
  • 17 сентябрь 2018 - 15:33
    Тиңсез хәзинә
    Хәзинәләрне борын-борыннан Эзләп бакканнар төрле урыннан. Ята кебектер таулар артында. Ә үзе сиңа бик тә якында. Төшә аласың бик тиз эзенә – Китапханәдә ул бай хәзинә!
    33
    0
    1
  • 17 сентябрь 2018 - 13:40
    «Киләчәккә хат» бәйгесе
    Җиңүче ролик төшерүдә катнаша!
    35
    0
    0
  • 17 сентябрь 2018 - 10:15
    Казанда Skills Bazaar ярминкәсе ачылды
    Осталар ярминкәсе ачылышында Татарстанның мәгариф һәм фән министры Рафис Борһанов катнашты.
    74
    0
    0
  • 17 сентябрь 2018 - 08:55
    Газетаның яңа саны
    Газетабызның яңа 36 нчы саны дөнья күрде.
    26
    0
    0
  • 16 сентябрь 2018 - 19:57
    Кыенлыклар яңа мөмкинлекләргә юл ача
    You Tubта сез минем скейтборда йөргән, серфинг вакытындагы, музыка белән шөгыльләнгән, гольф тубына аткан вакытымда егылып киткән һәм торган вакытымны, кешеләр белән аралашкан вакытымны күрсәткән видеоларны күрә аласыз.Мине танылган шәхесләр кочып  тора- монысы да күңелле мизгелләр. Ник Вуйчичтан тормыш сабаклары
    34
    0
    1
  • 16 сентябрь 2018 - 13:41
    БАК эшкә кереште
    Байтимернең лабораториясеннән өч яңа робот юкка чыкты. Дөньядагы барлык рәссамнар осталыгын үзенә алган ОРАС (Оста Рәссам), дөньядагы барлык музыкантлар талантына ия ОМУЗ (Оста Музыкант).Өченчесе - әле барлык тикшеренүләрне үтәргә өлгермәгән БАК (Бөек Акыл) иде. Профессор- тикшерүче хафага төште: кем алган?
    61
    0
    2
  • 16 сентябрь 2018 - 08:16
    Кояшлы балалар
    Факил Сафин
    41
    0
    1