Көмеш кыңгырау

соңгы яңалыклар

  • 21 гыйнвар 2022 - 09:40
    Баланы ничек китапка тартырга?
    Бала үрнәк күрергә тиеш - көнгә 15 минут кына булса да үзегез дә китап укыгыз.
    156
    0
    1
  • 21 гыйнвар 2022 - 09:15
    Кил, кочаклыйм!
    21нче гыйнвар - Халыкара кочаклашу көне. Бу көн 1986 елда Америкада билгеләп үтелә башлаган. Тиз арада бөтен дөньяга таралып өлгергән бу көндә таныш булмаган кешене дә кочаклап алырга була, ди. Әлбәттә, аның ризалыгы белән.
    65
    0
    1
  • 21 гыйнвар 2022 - 08:43
    Ароматерапия – нетрадиционный метод оздоровления детей
    В нынешнее непростое время, когда все больше и больше появляется различных инфекций и болезней, хочется обратиться к нетрадиционной медицине для укрепления своего здоровья и здоровья детей.
    76
    0
    1
  • 20 гыйнвар 2022 - 12:55
    Чаңгы, чана, тимераяклар...
    Кыш көне барыбыз да чана, чаңгы, тимераякта шуарга яисә хоккей уйнарга яратабыз... Бер карасаң, нинди куркыныч көтә алсын инде сине? Тик нәрсә генә дисәң дә, кыш көне сакланып йөрергә кирәк. Үзең сакланмасаң, әти-әниең генә саклап кала алмас.
    114
    0
    1
  • 20 гыйнвар 2022 - 12:14
    Суыкта ничек җылынырга?
    Арабызда һәрвакыт салкын куллы кешеләр була. Аларның җәйге челләдә дә куллары җылынмаска мөмкин. Өстәвенә, кыш көне урамга чыгуга бөтен тән туңа башлый! Мондыйлар өчен кыш айлары чын мәгънәсендә сынауга әйләнә.
    126
    0
    1
  • 20 гыйнвар 2022 - 09:48
    Сарман районында 9нчы сыйныф укучысының шәхси күргәзмәсе ачылды
    Сарман районы Азалак авыл җирлегендә Рената Хәмидуллинаның картиналарыннан күргәзмә оештырылды һәм ул авыл җыенында катнашучылар игътибарына тәкъдим ителде.
    81
    0
    1
  • 20 гыйнвар 2022 - 09:18
    «Серле сандык» уенында катнаштык
    Безнең Гали Акыш исемендәге 84нче лицеебызның интернат балалары бик күп төрле проектларда катнашалар. Шул проектларның берсе - «Серле сандык».
    80
    0
    1
  • 19 гыйнвар 2022 - 15:46
    Сөмбел Кашапова: «Узган ел китабым чыкты!»
    Үткән елга нәтиҗә ясаганыгыз бармы сезнең? Ясап карагыз әле! Кызык бит ул! Актанышның Пучы мәктәбенең 11 сыйныф укучысы Сөмбел Кашапова, миңа калса, узган елны беренче китабым чыккан иде дип искә алачак.
    151
    0
    1
  • 19 гыйнвар 2022 - 15:00
    Хикәя генә димә...
    Хикәя язып караганыгыз бармы? Бер буш вакытыгызда тырышып карагыз әле. Бик кызыклы мавыктыргыч эш ул.
    108
    0
    0
  • 19 гыйнвар 2022 - 14:11
    Кытайча Яңа ел...
    Кытайча яңа ел 2022 нче елның 1 нче февралендә җитә. Бу бәйрәмнең тәрҗемәсе – Яз бәйрәме.
    84
    0
    1
  • 18 гыйнвар 2022 - 18:59
    Без спортны яратабыз
    Сәламәтлекне бернинди акчага да сатып алып булмый. Шуңа күрә дә аны яшьтән үк саклый белергә кирәк.
    106
    0
    1
  • 18 гыйнвар 2022 - 15:01
    «СалаваTik»лар «Лап-лап» җырын башкара
    «СалаваTik»лар башкаруында YouTube каналда өр-яңа җыр дөнья күрде.
    610
    0
    0
  • 18 гыйнвар 2022 - 10:59
    Булат Әхмәтов: «Мин бит хәзер капкачы!»
    Булат Әхмәтов дигән исемне исегездә калдырыгыз. Еллар үтеп, алдынгы хоккейчыларны санаганда бу исемне дә атамый калмаслар.
    119
    1
    1
  • 18 гыйнвар 2022 - 10:32
    Юмарт Юлбарыс турында...
    Инстаграм аккаунтыбызда «Юлбарыс маҗаралары» дигән комикслар бәйгесе игълан иткән иде.
    91
    0
    1
  • 18 гыйнвар 2022 - 09:17
    Кәрим маҗаралары
    Майруза Насырова хикәясе.
    98
    1
    4