Көмеш кыңгырау

"Яңа гасыр" телеканалында "Фиксиләр" мультфильмы татарча күрсәтелә башлады

"Яңа гасыр" телеканалында "Фиксиләр" мультфильмы татарча күрсәтелә башлады, дип телеканал сайты хәбәр итә. "Фиксиләр" мультфильм геройларын Казан театрларының алдынгы актерлары тавышландырган. Фиксиләр Камал театры, курчак театры, ТЮЗ һәм эстрада артистлары тавышы белән сөйләшә. Әлеге мультфильм Татарстан Мәгариф һәм фән министрлыгы тәкъдиме белән тәрҗемә ителгән. "Фиксиләр" мультфильмы "Яңа гасыр" каналында эш...

"Яңа гасыр" телеканалында "Фиксиләр" мультфильмы татарча күрсәтелә башлады, дип телеканал сайты хәбәр итә.

"Фиксиләр" мультфильм геройларын Казан театрларының алдынгы актерлары тавышландырган. Фиксиләр Камал театры, курчак театры, ТЮЗ һәм эстрада артистлары тавышы белән сөйләшә.

Әлеге мультфильм Татарстан Мәгариф һәм фән министрлыгы тәкъдиме белән тәрҗемә ителгән.

"Фиксиләр" мультфильмы "Яңа гасыр" каналында эш көннәрендә 16.10 күрсәтелә.

Нравится
Поделиться:
Реклама
Комментарии (0)
  • 7 март 2018 - 12:41
    Ландыш Нигъмәтҗанова һәм Фәрит Таишевның кызы Ләйләдән әкәмәт тәмле бәлеш рецепты! Көлеп үлмәле видео!!!
  • 6 март 2018 - 15:58
    Гөлназ Сираева племяннигы белән җырлый! Күрми калмагыз!!!
  • Ниләр генә юк монда
  • ишетелә бер азан
  • мин әнинең кояшы
  • Яңа 18 сан
  • 22 май 2018 - 14:54
    Мәктәп белән кайда ничек саубуллашалар? Чыгарылыш сыйныфы укучылары өчен иң дулкынландыргыч мизгелләр якынлашты. Укытучылар, сыйныфташлар белән саубуллашып, тормышның яңа баскычына күтәрелер чак. Мәктәпләрдә чыгарылыш кичәләре гөрләп узар. Ә бездә алар бик күңелле һәм дулкынландыргыч булалар. Кызык, ә башка илләрдә чыгарылыш кичәләре ничек уза икән? Без сезне кызыклы сәяхәткә чакырабыз.
    1169
    0
    1
  • 21 май 2018 - 09:57
    Менә ичмасам балык! Сезнең ярты метрлы балык күргәнегез бармы? Ә без күреп кенә калмадык, аны елгадан үз кулыбыз белән тоттык та. Әй, кул белән түгел инде, кармак белән лә!
    65
    0
    0
  • 21 май 2018 - 10:19
    Уйныйбызмы? Әйдәгез "Дәвам ит" уенын уйныйбыз... Әлеге кызыклы фотоларга карата язылган җөмләләрне шигъри юллар белән дәвам итәргә кирәк. Үзегезнең вариантны да тәкъдим итә аласыз... Иң кызыклылары газетабызда урын алыр :)
    62
    0
    0
  • 21 май 2018 - 10:52
    Марста тереклек бармы? Марс — Кояш системасында Кояштан дүртенче булып урнашкан планета.
    56
    0
    0
  • 22 май 2018 - 14:06
    Аргентина әтәчләрен дә күрдек  Кызыклы экскурсия. Кәлтә, елан, тараканнар, балыклар....
    53
    0
    0
  • 22 май 2018 - 11:07
    50
    0
    0
  • 22 май 2018 - 15:08
    Балаларыгыз өчен иң күнелле 18 көн! Махсус сменаның катнашучысы бул!
    48
    0
    1
  • 22 май 2018 - 15:30
    Бәйрәмнән фотомизгелләр Гаилә ул - җылы учак. Учак янына гаилә әгъзалары җыела. Гаилә нык булса гына, аннан килгән җылылык шулкадәр көчле була . Гаилә - тормыш көзгесе, тормыш нигезе
    48
    0
    0
Ночной режим