Көмеш кыңгырау

Без көтәбез өзелеп сагынып...

Сугыш күптән беткән, 73 ел үткән Ә яралар сызлый һаман да... Без кирәксез булып, сугыш ятимнәре Яшибез соң кайсы заманда? Туганбызмы әллә бик вакытсыз Таңнарында канлы елларның. Газиз Ватаным, дип ут эченә кергән Баласы без солдат улларның Әти сүзен әйтәалмыйча үскән Без бәхетсез буын булдыкмы? Нәни иңнәрендә авыр йөк күтәреп...

Сугыш күптән беткән, 73 ел үткән

Ә яралар сызлый һаман да...

Без кирәксез булып, сугыш ятимнәре

Яшибез соң кайсы заманда?

Туганбызмы әллә бик вакытсыз

Таңнарында канлы елларның.

Газиз Ватаным, дип ут эченә кергән

Баласы без солдат улларның

Әти сүзен әйтәалмыйча үскән

Без бәхетсез буын булдыкмы?

Нәни иңнәрендә авыр йөк күтәреп

Яшәр өчен дөнья кудыкмы?

Туган якка кабат язлар килде

Кошлар кайтты канат кагынып.

Яу кырыннан солдат әтиләрне

Без көтәбез һаман сагынып

Саф-саф булып үтә ветераннар,

Без эзлибез таныш йөзләрне

Кайтыр алар газиз туган якка

Өметләнеп көтик көзләрне.

Җиңү таңы, күздә шатлык яше,

мәйданнарда балкып ут яна.

"Балам",- диеп, бронза һәйкәл сыйпый

Яшьләренә буылып тол ана.

Нравится
Поделиться:
Реклама
Комментарии (0)
  • 7 март 2018 - 12:41
    Ландыш Нигъмәтҗанова һәм Фәрит Таишевның кызы Ләйләдән әкәмәт тәмле бәлеш рецепты! Көлеп үлмәле видео!!!
  • 6 март 2018 - 15:58
    Гөлназ Сираева племяннигы белән җырлый! Күрми калмагыз!!!
  • Ниләр генә юк монда
  • ишетелә бер азан
  • мин әнинең кояшы
  • Яңа 18 сан
  • 22 май 2018 - 14:54
    Мәктәп белән кайда ничек саубуллашалар?
    Чыгарылыш сыйныфы укучылары өчен иң дулкынландыргыч мизгелләр якынлашты. Укытучылар, сыйныфташлар белән саубуллашып, тормышның яңа баскычына күтәрелер чак. Мәктәпләрдә чыгарылыш кичәләре гөрләп узар. Ә бездә алар бик күңелле һәм дулкынландыргыч булалар. Кызык, ә башка илләрдә чыгарылыш кичәләре ничек уза икән? Без сезне кызыклы сәяхәткә чакырабыз.
    768
    0
    1
  • 22 май 2018 - 14:54
    Мәктәп белән кайда ничек саубуллашалар? Чыгарылыш сыйныфы укучылары өчен иң дулкынландыргыч мизгелләр якынлашты. Укытучылар, сыйныфташлар белән саубуллашып, тормышның яңа баскычына күтәрелер чак. Мәктәпләрдә чыгарылыш кичәләре гөрләп узар. Ә бездә алар бик күңелле һәм дулкынландыргыч булалар. Кызык, ә башка илләрдә чыгарылыш кичәләре ничек уза икән? Без сезне кызыклы сәяхәткә чакырабыз.
    768
    0
    1
  • 21 май 2018 - 09:57
    Менә ичмасам балык! Сезнең ярты метрлы балык күргәнегез бармы? Ә без күреп кенә калмадык, аны елгадан үз кулыбыз белән тоттык та. Әй, кул белән түгел инде, кармак белән лә!
    64
    0
    0
  • 21 май 2018 - 10:19
    Уйныйбызмы? Әйдәгез "Дәвам ит" уенын уйныйбыз... Әлеге кызыклы фотоларга карата язылган җөмләләрне шигъри юллар белән дәвам итәргә кирәк. Үзегезнең вариантны да тәкъдим итә аласыз... Иң кызыклылары газетабызда урын алыр :)
    60
    0
    0
  • 21 май 2018 - 10:52
    Марста тереклек бармы? Марс — Кояш системасында Кояштан дүртенче булып урнашкан планета.
    55
    0
    0
  • 22 май 2018 - 14:06
    Аргентина әтәчләрен дә күрдек  Кызыклы экскурсия. Кәлтә, елан, тараканнар, балыклар....
    52
    0
    0
  • 22 май 2018 - 11:07
    50
    0
    0
  • 22 май 2018 - 15:08
    Балаларыгыз өчен иң күнелле 18 көн! Махсус сменаның катнашучысы бул!
    48
    0
    1
  • 22 май 2018 - 15:30
    Бәйрәмнән фотомизгелләр Гаилә ул - җылы учак. Учак янына гаилә әгъзалары җыела. Гаилә нык булса гына, аннан килгән җылылык шулкадәр көчле була . Гаилә - тормыш көзгесе, тормыш нигезе
    48
    0
    0
Ночной режим