Көмеш кыңгырау

Рамазан аена шагыйрь Мөҗәһит Әхмәтҗановтан күчтәнәч

«Бисмилла» сүзен ишетсә, Шайтаннар качарлар, ди.

Бисмилла

Бисмилла дип башладыңмы,

Эшләр гел уңып тора.

Әби-бабайларыбызның

Күңеле булып тора.

Бисмилла, бисмилла,

Уңышлар китерсен.

Бисмилла, бисмилла,

Бәхетле иттерсен!

«Бисмилла» сүзен ишетсә,

Шайтаннар качарлар, ди.

Безгә бәхет капкаларын

Киереп ачарлар, ди.

Бисмилланы онытмыйча

Кабатлыйм иртә-кичен.

Бөтен уй-теләкләребез

Тормышка ашсын өчен.

Бисмилласыз бер эшкә дә

Ярамый керешергә.

Бисмилласыз һич тә булмый

Уңышка ирешергә.

 

Табышмаклар

Ул бары тик берәү генә,

Тудырмаган, тумаган.

 

Беркем дә юк аның кебек

Безне җирдә сынаган.

(Аллаһ)

Иң кадерле, иң саваплы,

Солтаннарның - солтаны.

Шуңа күрә дә ел саен

Көтеп алалар аны.

(Рамазан ае)

Намаз укуның тәртибен

Мөселманнар беләләр.

Намазлыкка баскач алар

Кай якка юнәләләр?

(Кыйбла ягына)

Ул бәйрәмдә һәр мөселман

Изге гамәлләр кыла.

Атна саен килә ул көн,

Ул көн нинди көн була?

(Җомга)

Көн саен мәчет ягыннан

Ишетелә бер тавыш.

Нинди моңлы чакыру ул

Барыбызга да таныш?

(Азан тавышы)

Нравится
Поделиться:
Реклама
Комментарии (0)
  • 7 март 2018 - 12:41
    Ландыш Нигъмәтҗанова һәм Фәрит Таишевның кызы Ләйләдән әкәмәт тәмле бәлеш рецепты! Көлеп үлмәле видео!!!
  • 6 март 2018 - 15:58
    Гөлназ Сираева племяннигы белән җырлый! Күрми калмагыз!!!
  • Ниләр генә юк монда
  • ишетелә бер азан
  • мин әнинең кояшы
  • Яңа 18 сан
  • 22 май 2018 - 14:54
    Мәктәп белән кайда ничек саубуллашалар?
    Чыгарылыш сыйныфы укучылары өчен иң дулкынландыргыч мизгелләр якынлашты. Укытучылар, сыйныфташлар белән саубуллашып, тормышның яңа баскычына күтәрелер чак. Мәктәпләрдә чыгарылыш кичәләре гөрләп узар. Ә бездә алар бик күңелле һәм дулкынландыргыч булалар. Кызык, ә башка илләрдә чыгарылыш кичәләре ничек уза икән? Без сезне кызыклы сәяхәткә чакырабыз.
    776
    0
    1
  • 22 май 2018 - 14:54
    Мәктәп белән кайда ничек саубуллашалар? Чыгарылыш сыйныфы укучылары өчен иң дулкынландыргыч мизгелләр якынлашты. Укытучылар, сыйныфташлар белән саубуллашып, тормышның яңа баскычына күтәрелер чак. Мәктәпләрдә чыгарылыш кичәләре гөрләп узар. Ә бездә алар бик күңелле һәм дулкынландыргыч булалар. Кызык, ә башка илләрдә чыгарылыш кичәләре ничек уза икән? Без сезне кызыклы сәяхәткә чакырабыз.
    776
    0
    1
  • 21 май 2018 - 09:57
    Менә ичмасам балык! Сезнең ярты метрлы балык күргәнегез бармы? Ә без күреп кенә калмадык, аны елгадан үз кулыбыз белән тоттык та. Әй, кул белән түгел инде, кармак белән лә!
    64
    0
    0
  • 21 май 2018 - 10:19
    Уйныйбызмы? Әйдәгез "Дәвам ит" уенын уйныйбыз... Әлеге кызыклы фотоларга карата язылган җөмләләрне шигъри юллар белән дәвам итәргә кирәк. Үзегезнең вариантны да тәкъдим итә аласыз... Иң кызыклылары газетабызда урын алыр :)
    60
    0
    0
  • 21 май 2018 - 10:52
    Марста тереклек бармы? Марс — Кояш системасында Кояштан дүртенче булып урнашкан планета.
    55
    0
    0
  • 22 май 2018 - 14:06
    Аргентина әтәчләрен дә күрдек  Кызыклы экскурсия. Кәлтә, елан, тараканнар, балыклар....
    52
    0
    0
  • 22 май 2018 - 11:07
    50
    0
    0
  • 22 май 2018 - 15:08
    Балаларыгыз өчен иң күнелле 18 көн! Махсус сменаның катнашучысы бул!
    48
    0
    1
  • 22 май 2018 - 15:30
    Бәйрәмнән фотомизгелләр Гаилә ул - җылы учак. Учак янына гаилә әгъзалары җыела. Гаилә нык булса гына, аннан килгән җылылык шулкадәр көчле була . Гаилә - тормыш көзгесе, тормыш нигезе
    48
    0
    0
Ночной режим